21 januar, 2007

Post 1.07: Et par tusen fugler og et dødt batteri


Lørdag ettermiddag var alle fulger i Larvik og omegn ute på en liten flytur. Jeg klarte ikke å telle, men et par tusen var det, minst. Først så jeg bare et par hundre rett over meg, men fra over trærne kom det bare fler og fler og det varte.. lenge. Det var et spennende syn.


Senere måtte jeg koble startkabeler fra jobb bilen for å få liv i passaten, litt trist, iallefall med tanke på at det var bare første gangen den dagen. Nå har jeg lånt laderen til Far, og håper at jeg ikke trenger bytte batteri ennå.

Nå er klokka 4:44. Jeg har fått tak i J Medeiros - Keep Pace, og spørsmålet jeg akter å ende min første post med, og sovne til, er hva betyr "pace"?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...
Du er genial xD
Klem<33

Anonym sa...

das chan nöd stimme.

Kristian sa...

Kristoffer?